svar på tal.

Anonym om ramunder-trollet:
kan inte du bara inse någon gång hur jävla ful du är?
du tror dig värkligen o tror du är värsta bloggstjärnan, att alla vi ha dig och blablabla, din blogg är fan den sämsta jag har läst och du är den fulaste jag sätt!


jag har inte bett dig om dina åsikter, tycker du att jag är så jävla dålig och jag är ful och blablabla, då kan du ju säga det face2face istället?, jag tvingar dig inte läsa min blogg.
jag tycker själv inte att jag är så snygg, men du behöver inte påminna mig om det.

jag får seriöst DAMP på sånna som kommenterar annonymt, det visar bara hur feg man är, man vågar inte stå för vem man är. snälla, väx upp någon gång och skaffa dig ett liv. puss!

Kommentarer
Postat av: frida

till anonyma: tror faktiskt att becka är snyggare än dig & du är feg som inte vågar säga vem du är. omoget & töntigt, kkanske brist på självförtroende?

till becka: gumman, skit it. du är absolut inte ful! miss u <3

2010-09-25 @ 11:07:13
URL: http://friidawidell.blogg.se/
Postat av: hanna

men fuck u din jävla idiot. har hon bett dej läsa din blogg eller ? lovar att du sitter hemma ensam & har inget annat liv än att läsa andras bloggar & att du har typ en vän. Molgan.

2010-09-27 @ 15:25:34
URL: http://hannaathomasson.blogg.se/
Postat av: hanna

OCH LÄR DEJ ATT STAVA FÖR FAN

2010-09-27 @ 15:26:10
Postat av: peter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0